تولید نشادر با کیفیت در ایران

تولید نشادر با کیفیت در ایران

اسفند ۲, ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (۳۲ votes, average: ۴.۹۱ out of ۵)
Loading...
دسته: article

تولید نشادر با کیفیت در ایران:

شیمی کهکشان در حال حاضر به تولید نشادر یا آمونیوم کلراید در کشور عزیزمان ایران می پردازد و در ابعاد و بسته های مختلف قابل ارائه به مصرف کنندگان محترم می باشد.

تولید این محصول در ایران توسط متخصصان علم شیمی در دو گرید صنعتی و باتری گرید انجام می شود.

به دلیل تولید این محصول در داخل کشور، مصرف کنندگان محترم می توانند این محصول را در بسته بندی های مختلف و با بالاترین کیفیت مناسب ترین قیمت خریداری نمایند و این محصول را در اسرع وقت تحویل بگیرند.

سفارش خرید نشادر در شیمی کهکشان بصورت عمده و جزئی پذیرفته می شود.

 

تعریف نشادر یا کلرید آمونیوم:

نشادر یا کلرید آمونیوم با فرمول شیمیایی NH4Cl یک ترکیب غیر آلی است که به صورت نمک سفید بلوری با قابلیت بالای حل شدن در آب می باشد، محلول آمونیوم کلرید یک اسید ملایم است. این محصول واکنش هیدروکلریک اسید و آمونیاک است.

 

 

نشادر یا کلرید امونیوم در کجا کاربرد دارد:

کلرید آمونیوم یا نشادر کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد که عمده موارد مصرف آن و نیز نحوه به کارگیری محصولات مختلف به شرح زیر می باشد :

 

1. کاربرد در ساخت باطری های خشک ، به عنوان الکترولیت خشک.
2. کاربرد در صنایع آبکاری و روکش دادن فلزات به عنوان پاک کننده سطوح فلزات آلیاژی مانند برنز.
3. کاربرد نشادر به عنوان آماده کننده سطوح جهت عملیات روکش دادن با قلع و فلاکسینگ (fluxing ) سطوح آهن در گالوانیزه کردن به روش غوطه وری گرم.
4. کاربرد در صنعت نساجی و چرم در رنگرزی.
5. کاربرد در صنایع الکترونیک به عنوان حکاکی کننده در ساخت مدارهای چاپی و کمک به لحیم کاری.
6. کاربرد در کشاورزی به عنوان کود ازته به همراه کودهای فسفاته به مزارع برنج.

در کل 50 درصد نشادر یا کلرید آمونیوم برای ساختن باطری های خشک ، 20 درصد در عملیات آبکاری و گالوانیزه کردن و 30 درصد مابقی در صنایع دیگر استفاده می گردد.

 

تولید نشادر ایرانی

تولید نشادر ایرانی

 

 

کلمات مرتبط :

نشادر – نشادر چیست – نشادور – فروش نشادر قیمت نشادرتولید کننده نشادرکاربرد نشادر – کلرید آمونیوم – کلرید آمونیوم چیست – آمونیوم کلراید – فروش کلرید آمونیوم – کلرید آمونیم – قیمت کلرید آمونیومتولید کلرید آمونیومکاربرد کلرید آمونیوم – نام عمومی کلرید آمونیوم – msds کلرید آمونیوم – کلرید آمونیوم در حل جدول – Ammonium chloride -نام تجاری کلرید آمونیوم