فروش نشادر ایرانی

فروش نشادر ایرانی

مهر ۹, ۱۳۹۸
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (۲۵ votes, average: ۵.۰۰ out of ۵)
Loading...
دسته: article

فروش نشادر ایرانی:

 

شیمی کهکشان به فروش نشادر ایرانی با خلوص 99.5 الی 99.9 می پردازد و آمادگی ارائه این محصول پرکاربرد با کیفیت عالی و نازلترین قیمت می باشد.

امکان ارسال نمونه جهت تست در هر بچ کاری از تمامی گریدهای موجود (گرید دارویی،گرید صنعتی و باتری گرید) مورد نیاز مصرف کنندگان محترم فراهم می باشد.

قیمت نشادر ایرانی تقریبا نصف قیمت نشادر چینی می باشد و همچنین کیفیتی بالاتر از کیفیت نشادر چینی دارد.

 

کلرید آمونیوم (نشادر) چیست؟

 

کلرید آمونیوم یا نشادر دارای فرمول شیمیایی NH4Cl و یک ترکیب غیر آلی می باشد این محصول پر کاربرد در صنایع مختلف، به شکل نمک سفید بلوری می باشد و قابلیت بالای حل شدن در آب را دارا می باشد. محلول آمونیوم کلرید یک اسید ملایم است.

کلرید آمونیوم واکنش بین هیدروکلریک اسید و آمونیاک می باشد. این محصول معدنی اغلب بر اثر سوختن زغال سنگ کیسه از تراکم گازهای زغال سنگ مشتق شده تشکیل شده است.

کلرید آمونیوم در پیرامون بعضی از انواع دریچه های آتشفشانی پیدا می شود و قابل مشاهده است. نشادر معمولا به عنوان کود و یک طعم دهنده در برخی از انواع مختلف ریشه شیرین بیان مورد استفاده قرار می گیرد.

اکثر کاربرد کلرید آمونیوم در تولید کودهای شیمیایی که دارای نیتروژن هستند می باشد. کاربرد دیگر نشادر در تولید دود سفید است.

این ماده پر کاربرد در صنایع نساجی و چرم در رنگرزی مورد استفاده قرار می گیرد. نشادر در آتش بازی در قرن هجدهم استفاده شد اما به وسیله ی مواد شیمیایی امن تر و کمتر جاذب رطوبت جایگزین شد.

در برخی از کشورها، نشادر به منظور افزودنی های غذایی به شماره E510، اغلب به عنوان یک ماده غذایی مخمر در نانوایی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این مکمل خوراک جهت استفاده دام ها و یک عنصر در رسانه و تغذیه مخمرها و بسیاری از میکروارگانیسم ها می باشد.کلرید آمونیوم باتری کرید به عنوان الکترولیت در باتری روی کربن مورد استفاده قرار می گیرد.

 

سایر کاربرد های ماده کلرید آمونیوم (نشادر) به شرح زیر می باشد:

 

داخل شامپو مو، و در محصولات تمیز کننده: در شامپو مو، از نشادر به عنوان یک عامل ضخیم در سیستم های سورفاکتانت بر مبنای آمونیوم مانند آمونیوم لوریل مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد نشادر در صنعت چرمسازی

کاربرد نشادر در صنعت نئوپان و MDF به عنوان هاردنر

کاربرد نشادر در صنعت گالوانیزه

کاربرد نشادر در کود کشاورزی

کاربرد نشادر در صنعت داروسازی جهت تولید دارو

 

برچسب مطالب:

فروش نشادر

فروش نشادر ایرانی

قیمت نشادر ایرانی

تولید نشادر ایرانی

تولید نشادر در ایران

 

کلمات مرتبط :

نشادرنشادر چیست – نشادور – فروش نشادر قیمت نشادرتولید کننده نشادرکاربرد نشادر – کلرید آمونیوم – کلرید آمونیوم چیست – آمونیوم کلراید – فروش کلرید آمونیوم – کلرید آمونیم – قیمت کلرید آمونیومتولید کلرید آمونیومکاربرد کلرید آمونیوم – نام عمومی کلرید آمونیوم – msds کلرید آمونیوم – کلرید آمونیوم در حل جدول – Ammonium chloride- تولید نشادر ایرانی