فروش نشادر با کیفیت

فروش نشادر با کیفیت

اسفند ۱۹, ۱۳۹۷
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (۵۱ votes, average: ۴.۹۴ out of ۵)
Loading...
دسته: article

فروش نشادر ایرانی با خلوص 99.5 درصد:

 

شیمی کهکشان در زمینه واردات و تامین انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی به صورت جزئی و عمده فعالیت دارد. تولید نشادر با کیفیت را از تولید کننده ایرانی بخواهید.

فروش نشادر یا همان آمونیوم کلرید به مقدار دلخواه و با کیفیت تضمین شده در این مجموعه صورت می پذیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

 

نشادر یا آمونیوم کلرید چیست؟

آمونیوم کلراید یا همان نشادر با فرمول شیمیایی NH4Cl، پودری به رنگ سفید و همچنین بدون بو می باشد و مزه ی شور و در بعضی مواقع تند دارد.

انحلال آمونیم کلرید در آب گرماگیر است.نشادر  به راحتی در آب گرم حل شده و محلولی شفاف تولید می کند.

این نمک بلوری به دلیل دارا بودن یون کلر، خاصیت اسیدی ضعیفی دارد. نقطه ذوب و جوش آمونیوم کلرید به ترتیب 338 و 530 درجه سانتی گراد است.

نشادر در صنایع مختلف کاربردهایی دارد و همچنین این ماده از واکنش آمونیاک و هیدروکلریک اسید به وجود می آید.

 

فروش عمده و جزیی نشادر یا آمونیوم کلراید:

نشادر یا همان آمونیوم کلراید یکی از انواع مختلف مواد شیمیایی است که در گروه شیمی کهکشان به سادگی بصورت عمده و جزئی قابل ارائه به شما مشتریان محترم می باشد.

آمونیوم کلراید یا نشادر در این مجموعه با کیفیت تضمینی، قیمت رقابتی و در اسرع وقت قابل ارائه می باشد.

 

انواع مختلف کاربردهای صنعتی آمونیوم کلرید:

1. صنایع کاغذسازی جهت بهبود کیفیت و سفیدی کاغذ
2. تصفیه آلومینیوم
3. جهت سولفور زدایی در حفاری چاه های نفتی
4. صنایع چرم سازی و رنگرزی
5. تهیه آهن گالوانیزه
6. کلرید آمونیوم را در مواد شوینده ظرفشویی وبهداشتی و آرایشی (شامپو ، رنگ مو وسفید کننده ) می توان پیدا کرد.
7. کلرید آمونیوم در کشاورزی به عنوان یک منبع ازت در کود استفاده می شود که بیشتر برای برنج ، گندم و حبوبات استفاده می شود.

 

روش تولید آمونیوم کلرید:

 

سه روش تولید آمونیوم کلرید به اختصار:

 

1. واکنش بین اسید کلریدریک و آمونیاک:

 

آمونیوم کلرید از واکنش مستقیم آمونیاک و هیدروکلریک اسید به وجود می آید. تهیه آمونیوم کلرید به این روش بسیار گرمازا بوده و به تجهیزات خنک کننده نیاز است. این واکنش در فشار کمتر از یک اتمسفر و pH=8 با آمونیاک گازی و خالص قابل انجام است.

 

2. واکنش بین سولفات آمونیوم و کلرید سدیم:

 

از واکنش آمونیوم سولفات و سدیم کلرید، آمونیوم کلرید و سدیم سولفات حاصل می شود. سدیم سولفات در آب نامحلول بوده و رسوب تولید شده قابل جدایش است. با انجام فرآیند کریستالیزاسیون روی محلول بدست آمده و خشک کردن آن، آمونیوم کلرید تهیه می شود.

 

3. واکنش اصلاح شده solvey:

 

این پروسه به منظور تولید سدیم کربنات انجام می گیرد که آمونیوم کلرید محصول جانبی آن است. در این روش آمونیاک و کربن دی اکسید در محلول آبی سدیم کلرید حل شده و از واکنش آن ها با یکدیگر آمونیوم کلرید و سدیم کربنات حاصل می شود. این روش برای تولید مداوم و در مقیاس صنعتی مناسب بوده و نیاز به دسترسی آسان به واحدهای تولید گاز آمونیاک کارخانجات جهت شروع واکنش وجود دارد.

 

خرید نشادر یا  آمونیوم کلرید:

مشتریان محترم می توانند جهت خرید این محصول داخل سایت شیمی کهکشان به صورت آنلاین ثبت سفارش کنند یا بصورت تلفنی با مشاوران این مجموعه تماس بگیرند.

ارسال کالا به تمام نقاط کشور عزیزمان ایران امکان پذیر می باشد.

 

 

برچسب مطالب:

 

فروش نشادر ایرانی

قیمت نشادر ایرانی

تولید نشادر ایرانی

تولید نشادر در ایران

 

کلمات مرتبط :

نشادر – نشادر چیست – نشادور – فروش نشادر قیمت نشادرتولید کننده نشادرکاربرد نشادر کلرید آمونیوم – کلرید آمونیوم چیست – آمونیوم کلراید – فروش کلرید آمونیوم – کلرید آمونیم – قیمت کلرید آمونیومتولید کلرید آمونیومکاربرد کلرید آمونیوم – نام عمومی کلرید آمونیوم – msds کلرید آمونیوم – کلرید آمونیوم در حل جدول – Ammonium chloride